شیروان فاتح هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام برادران زهرایی شد.
کد خبر: ۶۰۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 12 May 2018

هشتمین دوره مسابقات آزاد کشوری جام پهلوانان زهرایی که با شرکت 150 کشتی‌گیر در قالب 10 تیم از استان‌های مختلف کشور از پنج‌شنبه صبح 20 اردیبهشت آغاز و تا شب گذشته به طول انجامید.

این مسابقات در 8 وزن به مدت دو روز در محل سالن شهید پور رضا شیروان برگزار شد.

در رده تیمی تیم‌های شیروان، مازندران ب و مرزبانی ناجا عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

نتایج رده انفرادی به شرح زیر می‌باشد:

در وزن 97 کیلوگرم: نفر اول علی شعبانی از مازندران، نفر دوم محمد مکتب دار از شیروان و نفر سوم رضا محمد نیا از تیم مرزبانی ناجا.

در وزن 92 کیلوگرم: نفر اول محمدحسین میر باغبان اندیشه از تهران، نفر دوم امیرارسلان تاتاری از شیروان و مهرداد مرزداری از مازندران.

در وزن 86 کیلوگرم: نفر اول مصطفی نجفی شیروان، نفر دوم محمد علی تبار مازندران و نفر سوم کیانوش نادری مرزبانی ناجا.

در وزن 79 کیلوگرم: همت کریم زاد نفر اول مازندران، نفر دوم فرید محمدی از تیم خراسان شمالی و نفر سوم علی شکیب زاده از شیروان.

در وزن 61 کیلوگرم: داریوش حضرت قلی زاده نفر اول از شیروان، نفر دوم صابر خانجانی از تیم مرزبانی ناجا و نفر سوم سعید حاتمی اندیشه از تهران.

در وزن 65 کیلوگرم: جلال علیزاده نفر اول از شیروان، نفر دوم مجید ساده از خراسان رضوی و نفر سوم محمد کوه خواهی از تیم مرزبانی ناجا.

در وزن 70 کیلوگرم: مهران شیخی نفر اول از شیروان، نفر دوم علیرضا اسدی اندیشه از تهران و نفر سوم وحید حاذق از رضوی شیروان.

در وزن 74 کیلوگرم: نفر اول حمید الهیان از تیم خراسان شمالی، نفر دوم ایمان رحمانی زاده از مازندران و نفر سوم بهروز حیدری از مازندران.

در پایان به نفرات اول یک سکه بهار آزادی به نفرات دوم نیم‌سکه بهار آزادی و به نفرات سوم رب سکه بهار آزادی و کاپ و لوح تقدیر اهدا شد.

لازم به ذکر است این مسابقات با نظارت فدراسیون به‌صورت تیمی و انفرادی در رده سنی بزرگ‌سالان هرساله در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و امسال نیز با حضور 10 تیم برگزار شد.

گفتنی است یک تیم با عنوان خراسان شمالی و یک تیم نیز با عنوان شیروان از استان در این مسابقات شرکت داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار