استاندار خراسان شمالی تأکید کرد؛
مقام عالی دولت در خراسان شمالی در دیدار سرپرست و شماری از اعضای جمعیت هلال احمر استان لزوم جدیت و دقت نظر بیشتر در برگزاری مانورهای امداد و نجات و نیز تجلیل از پیشکسوتان و پیشقراولان این سازمان امدادی را مورد تأکید قرار داد.
کد خبر: ۶۰۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 12 May 2018
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ، خطاب به فعالان این جمعیت توصیه هایی برای ارائه خدمت بی منت آنان ارائه کرد و گفت: کسانی که در این جمعیت تلاش می کنند، باید مانند باران باشند که به همه فارغ از جنیست و نژاد و دین و مذهب، حیات می بخشد و در ارائه آموزش ها و یا کمک رسانی و امدادگری، این موضوع را مدنظر داشته باشند.
این عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور هم چنین با اشاره به تجلیل از فعالان جمعیت هلال احمر استان، خواستار آن شد تا پیشقراولان و بازنشستگان ادوار مختلف نیز تجلیل شوند.
صالحی هم چنین تزریق روحیه امید با آموزش و ایجاد نشاط در جامعه را وظیفه ای دانست که بر عهده همگان قرار دارد و با اشاره به مباحث مطرح در جامعه درخصوص نحوه اجرای برجام پس از خروج یکی از طرف ها از آن تصریح کرد: همان طور که وابستگی بودجه کشور به نفت هر سال کمتر شده است، با همین نگاه برجام را هم بدون آمریکا ادامه می دهیم و حتی بدون برجام هم کارها را پیش خواهیم برد که البته لازمه آن حفظ وحدت و انسجام کنونی، صداقت، تزریق اعتماد و تقویت امید و نشاط در جامعه است.
وی هم چنین پاکدستی و مراقبت در حفظ اموال بیت المال و امکانات مادی در اختیار مجموعه را از واجبات همه مدیران به خصوص در جمعیت هلال احمر دانست و بر استفاده حداکثری از اختیارات قانونی برای غلبه بر چالش ها و موانع اجرایی در پیشبرد امور کاری تأکید کرد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار