معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به مشکلاتی که در دفن زباله ها در بجنورد و به تبع آن در محل کوه باباموسی و محل سابق جانمایی کارخانه کمپوست ایجاد شده بود، دوباره با مطالعات جامع محل جدید مشخص شد.
کد خبر: ۶۰۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 14 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدحسین علی نیا در کارگروه پسماند استان با بیان این که محل جدید جانمایی شده کارخانه کمپوست به زودی اعلام می شود، اظهار داشت:تمام کارهای اجرایی با قوت و جدیت بیشتری در حال پیگیری بوده و نباید حاشیه بر متن این مساله غلبه کند زیرا هدف اصلی ما احداث کارخانه کمپوست است.
وی افزود: باید برای راه دسترسی محل جدید و امکانات زیرساختی آن اعتبارات لازم تخصیص یابد البته تمام مجوزها دریافت شده و از لحاظ فنی هیچ مشکلی در آینده وجود نخواهد داشت.
علی نیا در بخش دیگر سخنان خود تاکیدی بر خرید دستگاه های بی خطر سازی پسماندهای پزشکی داشت و افزود:باید اعتبارات مورد نیاز برای خرید این دستگاه ها هر چه سریع تر فراهم شود که امیدواریم مطب های خصوصی در راستای حفاظت محیط زیست و ارتقای سطح بهداشت عمومی در مدیریت پسماند های غفونی اهتمام ویژه داشته باشند.
وی تصریح کرد:از جلسات آتی کارگروه، شهرستان ها نیز به ارائه گزارش جلسات کارگروه پسماند بپردازند.
در این نشست مقرر شد، شهرداری از طرح های مختلف حوزه پسماند و اجرای آن حمایت های لازم را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار