نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت : پیوند روحانیت و آموزش و پرورش باعث ارائه راهکارهای زیادی در نظام تعلیم و تربیت می‌گردد.
کد خبر: ۶۰۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 14 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اموزش و پرورش خراسان شمالی حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نشست تخصصی اعضای کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آموزش و پرورش و روحانیت یک روح در دو جسم، ولی با یک هدف مشترک است که با هدف تربیت و کادر سازی انسان‌های متدین برای نظام جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارند.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: بعد از انقلاب٬ فرصت طلایی برای وحدت بین دو حوزه آموزش و پرورش و حوزه علمیه فراهم شده و باید ارتباط تنگاتنگی بین حوزه و آموزش و پرورش برقرار شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نزدیکی بین دو حوزه باعث هدایت نسل آینده می‌شود، گفت: از این فرصت الهی استفاده کنید که یقینا نزدیکی دو حوزه و منافع آن‌ها باعث هدایت نسل آینده می‌شود.

یعقوبی بیان کرد: حوزه علمیه و آموزش و پرورش باید روی مشترکاتی که دارند تاکید کنند و رسالت‌های خود را حفظ کنند. دشمنان انقلاب تورهای نامرئی خود را برای فرزندان شما پهن کرده‌اند. باید برای تحقق پیدا نکردن اهداف دشمنان دنبال راهکار باشید.

یعقوبی تصریح کرد: برای جوان ها الگو باشید تا غفلت و جهالت٬ جوان‌ها را هدایت و تبدیل به جوان انقلابی کند. سالن های ورزشی را در مدارس دو منظوره بسازید تا نماز هم در آن خوانده شود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در مدارس گفت: وضعیت حجاب و آرایش دختران در مدارس نامناسب شده است. دختران را با امر به معروف و نهی از منکر به سمت حجاب ببرید تا حریم و حرمت مدرسه حفظ شود.

یعقوبی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت و پرورش در مدارس باید اسلامی گردد تا با همکاری علمی و عملی صورت گرفته برای دانش‌آموزان قابل لمس باشد. خروجی این نشست ها شامل راهبرد‌های عملیاتی و کاربردی جهت پیشرفت استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار