ابوالحسن حیدری :
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ضمن انتشار فراخوان چهارمین جشنواره تئاترکوتاه(جوان) خراسان شمالی از برگزاری این جشنواره در جاجرم خبرداد.
کد خبر: ۶۰۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 14 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری با اعلام این افزود: چهارمین جشنواره نمایش های کوتاه (جوان) به منظور رشد و توسعه هنرهای نمایشی، ارتقاء سطح کیفی تئاتر استان و فراهم آوردن مجالی برای بروز و ظهور استعداد های جوان و خلاق، شناسایی و تربیت نسل نو تئاتراستان، را برگزار می شود.

وی اظهار داشت: جشنواره در دو بخش رقابتی و صحنه ای و خیابانی برگزار خواهد شد.

حیدری، اظهار کرد: توجه به ایده های خلاق جشنواره، جشنواره بخش انتخاب متون ندارد و توجه به حداقل زمان نمایش های متقاضی ٥ و حداکثر ٣٠ دقیقه از شرایط شرکت در این جشنواره می باشد.

وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند از یکم تیرماه سال جاری برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند، افزود: زمان بازبینی و انتخاب آثار ٢٨ و ٢٩ تیرماه و زمان برگزاری جشنواره چهارم و پنجم مرداد ماه سال جاری خواهد بود.

حیدری خاطر نشان کرد: دبیرخانه جشنواره تئاتر کوتاه مستقر در مجتمع فرهنگی وهنری گلشن بجنورد می باشد که علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٣٢٢٤٤١١٥ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه(جوان) خراسان شمالی با همکاری معاونت هنری ادار کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و انجمن هنرهای نمایشی استان به میزبانی شهرستان جاجرم برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار