محمد رضا پور رجب :
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم از راهیابی نمایش خیابانی"سحر عاشقی" کاری از گروه ققنوس انجمن هنر های نمایشی شهرستان جاجرم به جشنواره تئاتر دانشجویی ققنوس کشوری خبرداد.
کد خبر: ۶۰۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲ 15 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ محمد رضا پور رجب با اعلام این خبر افزود: این نمایش به نویسندگی میثم سرآبادانی و کارگردانی مهدی فخرانی تولید شده است که در سومین جشنواره استانی ققنوس هم مقام نخست این جشنواره را کسب و به مرحله کشوری این جشنواره که در تهران برگزار می شود، راه پیدا کرد.

وی اظهار داشت: مهدی فخرانی، علی آزمون ، مجتبی عابدی، محمدعلی ادهمی، مهدی میرزاجانی و سجاد حیدر در این نمایش نقش آفرینی می کنند و محبوبه آقایی ، شمس علی زیبایی ، ملازاده ، علی میرابی ، مهدی شوقانی ، علی زیبایی از عوامل اجرایی این نمایش می باشند.

محمد رضا پور رجب افزود : نمایش مذکور که به جشنواره کشوری تئاتر خیابانی دانشجویی ققنوس راه پیدا کرده و متولی این جشنواره بسیج دانشجویی می باشد از جمله نمایش های است که مضامین اخلاقی خوبی دارد.

وی بیان داشت: این نمایش داستان فردی است که از گذشته سیاه خود دست کشیده و به درگاه خداوند متعال پناه آورده ولی بواسطه دوست خطاکار خود در معرض لغزش دوباره قرار می گیرد و حوادثی را رقم می زند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار