در پی وقوع سیل در خراسان شمالی؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: سیل روز دوشنبه در شهرستان شیروان و راز و جرگلان ۹۷۶ میلیون تومان به پروژه های زیربنایی آب و فاضلاب روستایی خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۶۰۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 16 May 2018

حمید روشن روان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بارش باران در خراسان شمالی سبب خوشحالی مردم و کشاورزان شد اما خسارت های بسیاری در بخش های مختلف و پروژه های زیربنایی آب و فاضلاب روستایی به همراه داشت، اظهار کرد: سیل روز دوشنبه به ۱۶ روستا در شهرستان شیروان و راز و جرگلان آسیب زد و سبب ایجاد مشکلاتی برای مردم شد.

روشن روان با اشاره به خسارات وارده به تاسیسات زیر بنایی آب و فاضلاب روستایی در شهرستان شیروان، بیان کرد: این سیل سبب تخریب بیش از دو هزار متر لوله خط انتقال، انسداد یک حلقه چاه آب شرب، تخریب پنج باب چشمه، تخریب یک رشته قنات و تخریب دیوار ساحلی چاه به میزان ۵۰ متر در ۱۰ روستای شیروان شد.

وی میزان ریالی خسارت تاسیسات زیر بنایی آب و فاضلاب روستایی شهرستان شیروان را ۴۲۳میلیون تومان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی در ادامه به خسارت ناشی از سیل در روستاهای شهرستان راز و جرگلان اشاره کرد و گفت: همچنین سیل روز دوشنبه سبب تخریب لوله خط انتقال آب، تخریب چشمه و قنات، انسداد چاه و تخریب حوضچه های شبکه توزیع ۱۶ روستای این شهرستان شد.

روشن روان با بیان اینکه سیل بالغ بر ۵۵۳ میلیون تومان به تاسیات آبی روستاهای راز و جرگلان خسارت وارد کرده است، تصریح کرد: در بخش خطوط انتقال آب ۳۲۸ میلون تومان و به ایستگاه های آب رسانی ۲۲۵ میلیون تومان آسیب رسیده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار