امام‌جمعه اسفراین گفت: فتح خرمشهر هم‌دلی و وحدت را در بین رزمندگان اسلام پدید آورد و فتحی مافوق طبیعت و قدرت بشری بوده است.
کد خبر: ۶۰۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 18 May 2018

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران روزه‌دار در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ابتدایش رحمت الهی است و میانه‌اش مغفرت و آمرزش و آخر آن اجابت دعا و رهایی از آتش جهنم است.

وی گفت: در این ماه درهای رحمت خدا بر روی بندگان باز است و اگر در این ماه درهای رحمت بر کسی بسته شود در ماه‌های دیگر بازنخواهد شد.

خطیب جمعه اسفراین افزود: ماه مبارک رمضان ماه زدودن زنگارها از جان‌ودل و ماه تقرب به خداست که همه ما باید بکوشیم تا از فضایل و فیوضات معنوی این ماه بهره لازم و کافی را ببریم.

محمدیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حماسه جاودانه آزادسازی خرمشهر به‌دست رزمندگان دلیر ایران اسلامی گفت: سوم خرداد یادآور ایستادگی و مقاومت هر ایرانی و دفاعی جانانه از وطن است که در تاریخ کشورمان بنام روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی نام‌گذاری شده است.

وی گفت: فتح خرمشهر هم‌دلی و وحدت را در بین رزمندگان اسلام پدید آورد و فتحی مافوق طبیعت و قدرت بشری بوده است و در میان ملت ما خرمشهر تنها یک شهر نیست بلکه تاریخ گویای پایداری و ایثار و ازخودگذشتگی است.

امام‌جمعه اسفراین در ادامه با گرامیداشت روز ملی جمعیت گفت: تنها خطری که ما را تهدید می‌کند در جامعه تک‌فرزندی و دو فرزندی است که اگر این چنین ادامه پیدا کند مملکت را دودستی تقدیم استکبار خواهیم کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در پایان ضمن محکوم نمودن انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در بیت‌المقدس گفت: تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت ایالات‌متحده آمریکا به قدس شریف آن‌هم در سالروز نکبت سلطه صهیونیست‌ها در راستای اقدامات ماجراجویانه آمریکا در خاورمیانه است که با چراغ سبز آل سعود و دیگر مزدوران برخی کشورهای عربی منطقه صورت گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار