امام جمعه شیروان گفت: جریان مقاومت در ادامه فتح خرمشهر است.
کد خبر: ۶۰۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 18 May 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کوثری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شیروان با اشاره به آثار و برکات ماه مبارک رمضان و روزه اظهار کرد: روزه عامل پایداری و آرامش و صحت جسم و جان و تقویت‌کننده اراده است.

وی ادامه داد: روحیه نظم در زندگی و آگاهی از نعمات الهی و شکرگزاری و آخرت‌گرایی و کنترل بر هوای نفس از آثار دیگر روزه است.

امام‌جمعه شیروان ماه رمضان را بهار قرآن و زمان روی آوردن به کتاب سعادت‌بخش قرآن دانست.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به‌دست و پا زدن در باتلاق بدعهدی توسط آمریکا گفت: آمریکا به دنبال این است تا شروط چهارگانه خود ازجمله اعمال بازرسی از اماکن نظامی ایران، توقف و تعطیلی دائم فعالیت‌های هسته‌ای، گنجاندن موضوع محدودیت‌های موشکی و پایان دادن به فعالیت‌های منطقه‌ای را برای ایران محقق کند.

کوثری در ادامه بیان کرد: کشتار مردم بی‌گناه فلسطین در یوم النکبه یا سالروز تأسیس رژیم جعلی اشغالگر قدس ادامه عملیات روانی و جبران شکست‌های آمریکا، صهیونیست‌ها و عربستان در رویارویی با جبهه مقاومت است.

وی ادامه داد: دنیا باید بداند که حمایت از مردم فلسطین و مقاومت از ارکان اصلی سیاست‌های راهبری جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه شیروان در پایان بابیان شکست جبهه شیطانی در جنگ تحمیلی گفت: جریان فتح خرمشهر در سوم خرداد تا فتح مقاومت امروز همگی امتداد یک نگرش است و این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار