فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد:
فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند حرفه ای با 29 فقره سرقت در بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ 19 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار" علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در مرکز خراسان شمالی بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه موضوع سرقت یکی از عواملی است که امنیت اجتماعی را مختل می کند، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند که بلافاصله در اقدامی غافلگیرانه متهمان را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات یک باند 9 نفره سارقان حرفه ای که در سطح شهرستان بجنورد فعالیت داشتند، متلاشی و اعضای آن نیز دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 29 فقره سرقت از اماکن خصوصی، احشام، داخل خودرو، مغازه و ... اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، یادآورشد: پلیس هرگز اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت نمی دهد و در برخورد با سارقان مقتدرانه وارد عمل می شود از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود برای همکاری با پلیس در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار