استاندار:
استاندار خراسان شمالی در دیدار معاون پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور گفت: حل معضل اعتیاد نیازمند نگاه ویژه سازمان بهزیستی و ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر است.
کد خبر: ۶۰۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 21 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد رضا صالحی در این دیدار اظهار داشت: حمایت مرکز از خراسان شمالی باید متناسب با جغرافیای استان باشد و با توجه به محدودیت در امکانات و اعتبارات باید با همکاری مضاعف استان و سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور چالش های این استان در این حوزه رسیدگی شود.
وی با بیان این که افزایش ظرفیت مرکز ماده 16خراسان شمالی را خواستاریم، افزود: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مکاتبات و رایزنی های لازم را با مرکز داشته باشد.
در ادامه این دیدار، رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور هم اظهار داشت: در صورت پاسخ مثبت ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر در خصوص افزایش ظرفیت مرکز ماده 16 استان ما نیز موافقت خود را اعلام خواهیم کرد.
فرید براتی سده افزود: مشکلات مربوط به مراکز ترک اعتیاد بانوان استان مانند مباحث مرتبط با اسکان، اشتغال و افزایش ظرفیت این مراکز نیز احصاء و ارسال شود.
وی در خصوص درمان کودکان معتاد نیز تاکید کرد: درمان این کودکان به عنوان یک تکلیف بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است و پس از سم زدایی، این کودکان باید به سرپرست خود تحویل داده شوند و یادآوری می کنم کودکان بد سرپرست و بی سرپرست پس از درمان به مراکز بهزیستی تحویل داده می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار