در جلسه شورای شهر بجنورد مطرح شد
جلسه این هفته شورای شهر بجنورد با موضوعات مختلف و بحث های گوناگونی مابین اعضای برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 03 June 2018

جلسه این هفته شورای اسلامی شهر بجنورد با تأکید اعضا مبنی بر ورود شورا همسو با مجموعه مدیریتی استان بر عدم انحلال تیپ شهید دلجویان استان آغاز شد.

سپس یکی از اعضا با انتقاد از خرید خودروی لوکس برای شهردار از تخلفی پرده برداشت که لزوم ورود نهادهای نظارتی را می‌طلبد.

علیرضا باغچقی گفت: در شرایطی که مردم در شرایط نابسامانی به‌سر می‌برند چه لزومی دارد خودروی شاسی‌بلند کارکرده آن‌هم باقیمت بالاتر از قیمت صفرکیلومتر خریداری شود؟

انتقادات این عضو شورای شهر به ولخرجی‌های مدیریت شهری واکنش‌های جالبی را در پی داشت. آنجایی که احمد وکیلی و بهمن جباری در قامت مدافع این اقدام بحث برانگیز برآمدند تا شائبه کاسته شدن نظارت شورا بر شهردار قوت بگیرد.

در ادامه جلسه شورا بهمن جباری ازآنچه به‌زعم او حاشیه‌سازی قلمداد می‌شد نسبت به مصاحبه اخیر رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر بجنورد با صداوسیما گلایه کرد که دراین‌بین واکنش رییس شورای شهر در نوع خود جالب بود. در واکنش به سخن جباری مبنی بر برهم خوردن جو شهر توسط این فرد، محمدی صداوسیما استان را به دلیل اینکه فاقد مخاطب است در جایگاهی نمی‌دید که در جامعه اثرگذار باشد.

جلسه شورا در ادامه به موضوعات مکاتبات و توافقات پرداخت و به‌پایان می‌رسد درحالی‌که جدال نامتقارن مدافعان و منتقدان شهردار هنوز در ابتدای راه است، جدالی که هرچند در ظاهر مدافعان شهردار پیروز آن هستند، اما پیروز واقعی را گذر زمان مشخص خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار