رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی از اعمال محدودیت های ترافیکی در معابر شهری استان به مناسبت برگزاری راهپیمایی روز قدس خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 07 June 2018

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی در معابر شهری بجنورد از ساعت هشت و در سایر شهرهای استان از ساعت 9 فردا اعمال می شود و تا پایان مراسم راهپیمایی ادامه دارد.
وی تصریح کرد: همزمان با روز قدس و به منظور تامین و ارتقای سفرهای درون شهری و تامین امنیت راهپیمایان، ترافیک خودروها در مرکز استان در خیابان طالقانی از میدان شهید تا میدان بازرگانی و نیز میدان بازرگانی تا مصلی ممنوع است.
سرهنگ اسپیدکار خاطر نشان کرد: در شیروان تردد خودروها در خیابان امام خمینی و خیابان امام رضا(ع) حد فاصل تقاطع دفاع مقدس تا میدان شهدا ممنوع است و این ممنوعیت در اسفراین در خیابان ولیعصر حدفاصل مجتمع بسیج تا میدان امام خمینی اعمال می شود.
وی گفت: در آشخانه نیز محدودیت ترافیکی در خیابان بهشتی، خیابان امام خمینی حدفاصل چهار راه شهرداری تا میدان امام خمینی برقرار می شود و در فاروج تردد خودروها از خیابان طالقانی تا تقاطع رضوی ممنوع است.
وی اظهار داشت: در جاجرم تردد خودروها در خیابان شهید بهشتی، بولوار مطهری، بولوار معلم، خیابان باهنر تا مسیر میدان امام خمینی ممنوع و در گرمه ممنوعیت ترددها در میدان ارشاد تا تقاطع مرکزی اعمال می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی گفت: در شهر راز، محدودیت ترافیکی در خیابان شهید رجایی، حدفاصل میدان معلم تا مسجد جامع اعمال خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار