مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی مطرح کرد:
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ساخت ۵۴۵ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ 10 June 2018

عباس اهرابی با بیان اینکه این پروژه‌های عمرانی در دو بخش مسکن شهری و روستایی به مددجویان واگذار می‌شود، اظهار کرد: از مجموع واحدهای پیش‌بینی‌شده ۱۸۵ واحد برای مددجویان شهری و ۳۶۰ واحد نیز برای خانوارهای مناطق روستایی احداث می‌شود.

اهرابی همچنین به افزایش اعتبارات مسکن مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: اعتبارات مسکن مددجویان طی سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان بود، در حالیکه امسال این رقم به ۱۷ میلیارد تومان افزایش‌یافته است.

وی ادامه داد: طی امسال ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی و ۷۸۰ میلیون تومان نیز از محل صدقات پرداختی مردم برای ساخت این واحدها پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین براساس برنامه ها، پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل سپرده‌گذاری خیران در صندوق امداد ولایت در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه برای ساخت این واحدها اختصاص‌یافته است.

اهرابی بابیان اینکه اعتبارات دولتی و منابع داخلی کمیته امداد خراسان شمالی که برای حل مشکل مسکن مددجوها به این استان تزریق‌شده از سال‌های ۹۳ تا ۹۷ روند افزایشی داشته است، گفت: کل اعتبارات مسکن در سال ۹۳، حدود سه میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۹۴ به پنج میلیارد و ۳۴۰ میلیون و در سال ۹۵ به هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و در سال گذشته این رقم به ۱۰ میلیارد تومان افزایش‌یافته است.

وی بیان اینکه کمیته امداد در تلاش است مسکن دو هزار و ۵۰۰ خانوار مددجوی فاقد سرپناه این استان را تأمین کند، عنوان کرد: اولویت ساخت مسکن مددجویان با خانوارهای عائله‌مند و پرجمعیت دارای یتیم بیماران خاص و صعب‌العلاج است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اعلام کرد: سال گذشته ۴۰۶ واحد مسکن روستایی و شهری به مددجویان کمیته امداد استان واگذارشده است

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار