اعلام نتیجه کارشناسی در خصوص مسکن معلولان منتظر ...
وعده انتشار نتیجه کارشناسی مسکن توان جویان محقق نشد. با این که در آخرین خبر منتشر شده در این باره یکی از مسئولان از احتمال 99 درصدی انتشار نتیجه کارشناسی در روزهای هفتم و هشتم خرداد ماه امسال خبر داده بود.
کد خبر: ۶۱۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 11 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روزنامه خراسان شمالی , وعده انتشار نتیجه کارشناسی مسکن توان جویان محقق نشد. با این که در آخرین خبر منتشر شده در این باره یکی از مسئولان از احتمال 99 درصدی انتشار نتیجه کارشناسی در روزهای هفتم و هشتم خرداد ماه امسال خبر داده بود، اما پس از گذشت دو هفته همچنان نتیجه کار کارشناسی همانند یک نامه سر بسته مانده است و نه تنها دستگاه های مرتبط را در بلاتکلیفی گذاشته که معلولان را نیز ناامید کرده است، هر چند حرف های بسیاری درباره تعلل انتشار نتیجه کارشناسی زده می شود اما اخیراً شنیده می شود که انتشار نتیجه کارشناسی معطل پرداخت حق الزحمه کارشناسی است. شنیده ها حاکی از این است که درخواستی نیز برای برگزاری جلسه و اعلام نتیجه کارشناسی به استانداری ارسال شده اما هنوز استانداری پاسخی به این نامه نداده است.
معلولان هم از کش و قوس های پیش آمده ناراضی و گلایه مندند و با این که وعده های بسیاری به آن ها داده شده اما هیچ کدام به مرحله عمل نرسیده به نحوی که مشکلات در مجتمع 294 واحدی معلولان همچنان به قوت خود باقی است. حاصل بازدید خبرنگار ما در روز گذشته از این پروژه حاکی از این است که همچنان آسانسورها بسته هستند و محوطه سازی انجام نشده است. بر نخاله های انباشته شده در محوطه افزوده شده است و خبری از ادامه عملیات عمرانی باقیمانده نیست. نگهبان زیر آفتاب داغ خرداد در کانکس نگهبانی استراحت می کند.
او با بیان این که در روزهای گذشته مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز به همراه چند نفر برای بازدید از پروژه آمدند گفت که وعده هایی درباره انجام کار در دو، سه روز آینده به ما دادند، اما هنوز از اجرای کار خبری نیست.یکی از معلولان که به سختی در حال بالا رفتن از دست اندازهای محوطه واحد مسکونی است، گفت: بارها به دستگاه های مختلف برای ادامه کار مراجعه کرده ایم اما هیچ نتیجه ای نگرفته ایم، همه منتظر نتیجه کارشناسی هستیم و امیدواریم نتیجه این کار برای ما مثبت باشد.وی ادامه داد: برای بیان مشکلات خود به دادگستری استان مراجعه کرده ایم و قصد پیگیری مشکلات خود را از این طریق در روزهای آینده داریم.وی اظهارکرد: بارها به دستگاه های مختلف برای حل مشکل خود مراجعه کرده ایم و انتظار داریم پاسخ درستی دریافت کنیم.وی اضافه کرد: هشتم خرداد ماه منتظر انتشار نتیجه تیم کارشناسی بودیم اما این وعده نیز عملی نشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار