سیده زینب جهان مطاع :
بخشدار بخش مرکزی شیروان با اشاره به برگزاری اولین مسابقه رالی خانوادگی ، تفریحی و گردشگری شهرستان گفت: باعنایت به پایان ماه مبارک رمضان طی جلسات مختلفی که برگزار گردید، مقررشد تا یک روز بعد از عید فطر (یکشنبه) با برگزاری این برنامه ، فضای مفرح وشادی را برای خانواده ها رقم بزنیم.
کد خبر: ۶۱۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 12 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیروان، بخشدار بخش مرکزی شیروان با اشاره به برگزاری اولین مسابقه رالی خانوادگی ، تفریحی و گردشگری شهرستان گفت: باعنایت به پایان ماه مبارک رمضان طی جلسات مختلفی که برگزار گردید، مقررشد تا یک روز بعد از عید فطر (یکشنبه) با برگزاری این برنامه ، فضای مفرح وشادی را برای خانواده ها رقم بزنیم.
سیده زینب جهان مطاع افزود: به همین منظور برای اولین بار به همت هیئت بازی های بومی محلی شهرستان و همکاری بخشداری مرکزی مسابقه‌ رالی باچند محور در شیروان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: این برنامه ابتدا با محوریت آگاه سازی اذهان عمومی جهت بهینه سازی مصرف آب و سازگاری با بحران کم آبی ، باعنایت به اینکه شرایط اقلیمی کشور و بالطبع آن شهرستان شیروان تغییر پیدا کرده لذا شایسته است تمام هم وطنان ما درمصرف اب صرفه جویی های لازم وکافی را داشته باشند زیرا که بی آبی ازآنچه فکر کنیم به ما نزدیک تر است.
جهان مطاع افزود: محوریت دوم آشنایی با جاذبه های گردشگری روستاهای بخش مرکزی شهرستان است و مسیر همایش از روستاهای هدف گردشگری انتخاب شده تا همشهریان با دیدن این روستاها ازظرفیت و پتانسیل آنها نیز استفاده نمایند.
بخشدار مرکزی شیروان با اشاره به اینکه در جلسات مختلفی که با شوراها و دهیاران روستاهای هدف برگزار شده ازتمام روستاهای مسیر هم خواسته شده که توانمندیهای خود را درمعرض دید عموم قرار دهند افزود: درخلال این مسابقه یا همایش برنامه هایی مانند برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان ، برنامه های ورزشی ، فرهنگی، تفربحی و...نیز برگزار خواهدشد.
جهان مطاع با بیان اینکه همشهریان می توانند با مراجعه به هیئت بازی های بومی ، محلی نسبت به ثبت نام دراین همایش خانوادگی اقدام کنند افزود: درپایان همایش به خانواده های شرکت کننده ای که مقررات را درطی مسیر رعایت کرده اند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار