مقام عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی با صدور پیامی، فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم هم استانی های ارجمند تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۶۱۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 14 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، متن پیام محمدرضا صالحی استاندار بدین شرح است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم
 
عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت           صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

 
فرارسیدن عید سعید فطر را که هنگامه بازگشت به فطرت پاک خدایی و طلیعه فصلی نو از عبودیت و بندگی پس از یک ماه حضور در ضیافت پرفیض رفیق اعلی و نشستن بر خوان گسترده نعمات بهشتی است، به عموم هم استانی های عزیز صمیمانه تبریک و شادباش عرض می کنم.
تلالو رنگین کمان این عید سعید به ویژه برای آنانی مبارک تر و مفرح تر و شیرین تر است که جسم و روح شان از برکات باران رحمت الهی در رمضان المبارک و فیوضات روزه داری در روزهای بلندش و شب زنده داری در شب های قدرش سیراب شده است.  
اینک در آستانه عید سعید فطر، بار دیگر سجده شکر به درگاه حضرت حق به جا می آوریم که کریم است و بخشاینده و رمضان دیگری ما را میهمان خویش کرد تا در حد توان، توشه ایمان و تقوی ذخیره سازیم و فریاد برائت از استکبار و صهیونیسم بین الملل سر دهیم و برای روزها و هفته ها و ماه های پیش رو، در خدمت به خلق خدا، توان بیشتری بیاندوزیم.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه امت خداجو به ویژه هموطنان عزیز، حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم مومن و متدین استان خراسان شمالی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند سبحان برای تمام مردم شریف آرزوی سعادت و بهروزی و برای خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی توفیق روزافزون در مسیر ساختن ایرانی آباد، آزاد و سربلند مسئلت می نمایم.
 

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار