شهردار بجنورد با اشاره به حضور سرمایه گذار چینی در مرکز استان گفت: این سرمایه گذار برای اجرای طرح های مختلف در این خطه از کشور استقبال و اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۶۲۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 18 June 2018

روح الله براتیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری بجنورد در یک بسته به آقای لی، سرمایه گذار چینی ارائه شده است اظهار داشت: سرمایه گذاری در طرح های مربوط به مدیریت شهری از جمله پیشنهادهای ما به این سرمایه گذار است.
وی تصریح کرد: بخش خصوصی می تواند در بخش حمل و نقل عمومی وارد عرصه سرمایه گذاری شود و ما آمادگی داریم این بخش را تا 30 سال آتی به بخش خصوصی واگذار کنیم.
شهردار بجنورد با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل سودآوری خوبی دارد گفت: این سرمایه گذاری می تواند به عنوان سرمایه گذاری پایدار برای بخش خصوصی مورد توجه باشد.
وی افزود: حمل و نقل عمومی شهرداری بجنورد اکنون تنها 10.5 درصد از جابه جایی های این شهر را تحت پوشش خدمات خود دارد و سالانه 6 میلیارد ریال درآمد دارد که اگر میزان پوشش این خدمات به 50 درصد ارتقا یابد درآمدهای حاصل از آن به 30 میلیارد ریال هم قابل افزایش است.
براتیان خاطرنشان کرد: ظرفیت های خوب و مناسبی برای سرمایه گذاری در زمینه ها ی توریستی و گردشگری در بجنورد وجود دارد و به عنوان مثال بوستان پلنگ دره، یکی از ظرفیت ها برای اجرای طرح های ورزش های آبی، صخره ای، تله کابین و هتل سالن است.
شهردار بجنورد گفت: آقای لی، سرمایه گذار چین اعلام کرده که با همتای چینی خود که شرکت های مختلفی توریستی دارد، برای سرمایه گذاری در زمینه جهانگردی رایزنی خواهد کرد.
بجنورد، مرکز خراسان شمالی 210 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار