استاندار:
استاندار خراسان شمالی با بیان این که مصمم هستیم طرح ایجاد دهکده جهانی کوراش در این استان به زودی جنبه عملیاتی به خود بگیرد، از رایزنی با وزیر ورزش و جوانان در این خصوص خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح هیچ مشکل اعتباری وجود ندارد.
کد خبر: ۶۲۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 19 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی عصر سه شنبه در دیدار رئیس انجمن کوراش کشور و هیئت همراه تصریح کرد: برای این طرح اعتبار 4 میلیارد تومانی پیش بینی شده است که تأمین خواهد شد و برای تشکیل اردوهای بانوان ورزشکار این رشته نیز مشکلی در تأمین اعتبار آن نداریم.
وی با ابراز خرسندی از برگزاری اردوی مشترک کوراش کاران داخلی و خارجی در بجنورد گفت: خراسان شمالی به تعبیری، ایران کوچک بدون دریاست و برای شناساندن هر چه بیشتر این خطه به دیگر نقاط کشور و جهان، باید از ظرفیت ورزش بیش از گذشته بهره جست.
رضا نصیرنژاد رئیس انجمن کوراش ایران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی این رشته ورزشی هم از آماده شدن نقشه های اجرایی طرح ایجاد دهکده کوراش در خراسان شمالی خبر داد و با اشاره به این که این استان قهرمانان زیادی در این رشته به دنیا معرفی کرده است، ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح و برگزاری رویدادهای معتبر جهانی کوراش، خراسان شمالی بیش از پیش در کشور و جهان شناسانده شود.
کورش بهادری مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای هیئت کوراش استان نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش های استاندار و حمایت های وی از برگزاری رویدادهای مرتبط با این رشته ورزشی، گزارشی از برنامه های در دست اجرا ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار