رضا رضایی :
شورای شعر خراسان شمالی با حضور اعضای این شورا در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۶۲۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 20 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های شاعران در راستای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های حوزه شعر استان، بر جریان سازی بیش ازپیش برنامه های این حوزه توسط شاعران تاکید کرد.

رضا رضایی، اظهار کرد: توجه به بزرگداشت مفاخرملی در حوزه شعر ، استفاده از ظرفیت های فرهنگی استان به منظور توسعه فعالیت های حوزه شعر، اجرای فعالیت های متمرکز منطقه ای، اجرای طرح های مشترک با استان های همجواز، توجه به مناطق روستایی، توجه به آموزش و... را از اولویت ها و رویکردهای اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در حوزه شعر نام برد.

وی، بر تداوم برنامه ریزی در راستای فعالیت های شعر توسط شاعران استان تاکید کرد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از ایده ها و طرح های شاعران به منظور شناسایی و معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های حوزه شعر استان حمایت می کند.

در ادامه این جلسه اعضای شورای شعر خراسان شمالی به ارائه نظرات، پیشنهادت و مطالبات خود در راستای معرفی هر چه بهتر و بیشتر ظرفیت های حوزه شعر استان و توجه بیش از پیش به این حوزه پرداختند که برگزاری جشنواره شعر استان، پیگیری ثبت انجمن های ادبی، توجه به آموزش، برگزاری اردوهای فرهنگی وادبی، برگزاری شب شعر و برگزاری شب های فرهنگی از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار