وزیر کشور با اشاره به بازدید امروز پنجشنبه از مرزهای خراسان شمالی گفت: خوشبختانه امنیت خوبی در مرزهای این استان حاکم است.
کد خبر: ۶۲۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 21 June 2018

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح پایانه جدید فرودگاه بجنورد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا رضایت خود را از امنیت مرزهای خراسان شمالی اعلام کرد.
عبدالرضا رحمانی فضلی اظهار داشت: بازدید از نوار مرزی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان از مهم ترین برنامه سفر دو روزه من و هیات همراه به این استان است.
وی، حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و شرکت در نشست ستاد اجتماعی وفرهنگی را از برنامه های دیگر این سفر عنوان کرد و افزود: تلاش داریم تا در این سفر، اقدامات انجام شده در زمینه اقتصاد مقاومتی را بررسی کنیم همچنین درباره آسیب های اجتماعی استان بویژه اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در استان هم تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.
رئیس شورای امنیت ملی کشور خاطرنشان کرد: در نشست شورای تامین استان هم نیز موارد امنیتی استان مورد بررسی قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، پاسخ به سوالات خبرنگاران در نشست خبری از جمله برنامه های وزیر کشور در سفر به خراسان شمالی است.
وزیر کشور تا روز جمعه در این استان که محل زادگاه وی هم محسوب می شود، حضور خواهد داشت.
امروز نیز نشست سرمایه گذاری و بازرگانی استان با حضور دین پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور برگزار شد همچنین مسائل اجتماعی استان در نشست ستاد اجتماعی و فرهنگی استان با حضور رستم وندی، معاون وزیر وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی بررسی شد.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار