رئیس دانشگاه علمی - کاربردی استان:
کاربردی استان از مهر ماه امسال دیگر نمی توانند دانشجو پذیرش کنند و تا سال آینده تعطیل می شوند.
کد خبر: ۶۲۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴ 02 July 2018

کاربردی استان از مهر ماه امسال دیگر نمی توانند دانشجو پذیرش کنند و تا سال آینده تعطیل می شوند.رئیس دانشگاه علمی - کاربردی استان با اشاره به این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: برخی از دانشگاه های علمی - کاربردی ممکن است در مقطعی نتوانند دانشجو بگیرند و بعد از آن مجاز به پذیرش دانشجو شوند اما این مراکز تا سال آینده به طور کامل تعطیل می شوند.
«دهقان نیری» گفت: با توجه به این که دستگاه های دولتی و اجرایی نمی توانند دانشگاه داشته باشند این مراکز تا هنگامی که ماهیت دولتی دارند نمی توانند دانشجو بگیرند و دانشجویان فعلی آن ها تا سال آینده دانش آموخته می شوند.وی با بیان این که در برخی رشته های علمی -کاربردی صندلی خالی وجود دارد، ادامه داد: با این وجود دانشگاه علمی - کاربردی با توجه به ماموریتی که دارد می تواند در هر زمان که به رشته ای نیاز باشد در آن دانشجو پذیرش کند و ظرفیت پذیرش دانشجوی ما زیاد است. وی اظهارکرد: اکنون 3 هزار دانشجو در 12 واحد علمی - کاربردی استان تحصیل می کنند.
وی افزود: مرکز مهارت های بجنورد و شیروان و دانشگاه علمی- کاربردی جهاد کشاورزی تعطیل می شوند و دو مرکز مهارت بجنورد و شیروان اگر بتوانند هویت دولتی شان را تغییر دهند می توانند به کارشان ادامه دهند./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار