نتیجه کارشناسی پروژه مسکن معلولان امضا شد
گره 5 میلیون تومانی پروژه مسکن معلولان بالاخره باز شد. پروژه عظیم مسکن معلولان پروژه ای 294 واحدی است که به مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۶۲۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶ 02 July 2018

گره 5 میلیون تومانی پروژه مسکن معلولان بالاخره باز شد. پروژه عظیم مسکن معلولان پروژه ای 294 واحدی است که به مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی اختصاص یافته است. این پروژه باید سال 93 به مددجویان و معلولان واگذار می شد اما با گذشت بیش از 3 سال تنها 79 واحد آن به شکل ناقص به این خانواده ها واگذار شده است. اختلاف نظرها بین اداره کل بهزیستی و انجمن خیران مسکن ساز موجب عدم پیشرفت پروژه در پله نهایی و ایجاد مشکلات بسیار برای ساکنان شده بود. کشمکش های این دو نهاد تا جایی پیش رفت که به دستور مدیران استانی تیمی 3 نفره از کارشناسان برای بررسی ادعاها و مشکلات مطرح شده تشکیل شد تا شاید گره از کار این پروژه باز و چشم امید مددجویان روشن شود. این تیم به مدت یک ماه موارد مطرح شده را مورد بررسی قرار داد اما زمانی که باید نتیجه رسمی کارشناسی مورد تایید این 3 نفر قرار می گرفت و نتیجه نهایی به دستگاه های مربوطه و عموم اعلام می شد، چالشی جدید برای پروژه پیش آمد. نتیجه کارشناسی به دلیل عدم پرداخت حق الزحمه 5 میلیون تومانی یکی از کارشناسان معطل ماند تا این که گفته شد مدعی العموم به این موضوع ورود کرده است.
پس از حرف و حدیث های بسیار از سوی مسئولان مرتبط اعلام شد که این گره باز شده و امروز(دوشنبه) حق الزحمه کارشناس مورد نظر واریز و نتیجه نهایی توسط کارشناس سوم امضا می شود. مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با بیان این که کار امضای نتیجه کارشناسی نهایی شده است، افزود: این کارشناس نتیجه کارشناسی را امضا کرده است و روز دوشنبه حق الزحمه او پرداخت می شود. دکتر «قربانی» با بیان این که مشورت هایی با ذی حساب اداره کل انجام شده است تا از محلی که ممکن است این مبلغ پرداخت شود، ادامه داد: پرداخت این مبلغ قطعی و نهایی است. وی اظهارکرد: پنج شنبه این هفته به همراه معاون عمرانی استاندار از پروژه بازدید خواهیم کرد و پس از این بازدید نتیجه نهایی همان روز یا شنبه اعلام می شود. به گزارش خبرنگار ما کارشناس مورد نظر نیز خبر اعلام شده را تأیید کرد./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار