معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت:باید برای برگزاری جشن ها و مراسم ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه هایی با محتوای غنی ارائه شود.
کد خبر: ۶۲۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 04 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: برگزاری این جشن ها باید با محتوای غنی و متمایز از رویه های سابق برگزار شود ضمن این که می توان از ظرفیت نخبگان و پیشکسوتان این عرصه هم استفاده کرد.
وی افزود:ستاد مذکور باید فهرست اولویت های برگزاری این جشن را آماده و به تمام دستگاه های اجرایی استان ابلاغ کند تا آنان بر مبنای وظایف ذاتی خود بتوانند خروجی و نتایج مناسبی را ارائه دهند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز در این جلسه اشاره ای به اهمیت برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشت و گفت:عدد 40 در آموزه های دینی و متن قرآن تقدس دارد لذا برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی به معنای رسیدن انقلاب به مرحله پختگی، بلوغ و بالندگی است.
حجت الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: جشن انقلاب جشن پیروزی و اقتدار است که توانسته دشمنان را در اعمال سیاست های خود ناکام بگذارد لذا باید نگاه ویژه ای داشت.
وی ادامه داد:تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم، تشکیل کمیته پاسخگویی به شبهات،آشنایی نسل جدید با دستاوردهای انقلاب و مقایسه با نظام پیشین، شفاف کردن فضای جامعه باید از اهم موارد مورد تاکید برای برگزاری این جشن قلمداد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار