معاون امور اقتصادی استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی، در نشست کارگروه تخصصی طرح نشانی استاندارد مکانی ملی(GNAF) گفت: سیاست تعاملی لازمه اجرای سیاست ها و اهداف مرتبط با این طرح ملی است.
کد خبر: ۶۲۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 04 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در این نشست اظهار داشت: روند کنونی عملکرد شهرداری بجنورد برای اجرای پلاک کوبی و و نام گذاری معابر بررسی و آسیب شناسی شود و هم چنین اعتبارات مورد نیاز برای ادامه طرح از سوی شهرداری احصاء و اعلام شود تا در صورت لزوم استان برای تسریع روند انجام کار حمایت مالی داشته باشد.
وی افزود: در سطح کلان استان باید هماهنگی داده های اطلاعاتی وجود داشته باشد تا شاهد تکرار هزینه برای کار انجام گرفته از سوی دیگر دستگاه های اجرایی نباشیم و تاکید می کنم برای اجرای طرح های ملی مانند جی نف و سیماک نگاه بخشی نداشته باشیم.
وی ادامه داد: متولیان امر برای اجرای طرح ملی جی نف جدول زمان بندی یکساله ارائه دهند و در این تقویم کاری باید وظایف دستگاه های اجرایی مشخص باشد تا این پروژه ملی به مرحله خدمت رسانی خود برسد.
وی خاطرنشان کرد: مزایا و ویژگی های طرح جی نف باید به درستی به مردم و مسئولان اطلاع رسانی شود و در این راستا از ظرفیت صدا و سیما می توان بهره مند شد و استان می تواند پیشنهادهای اصلاحی خود برای تسهیل روند ارائه داده های اطلاعاتی یک دستگاه متولی به دیگر دستگاه ها به مرکز ارائه دهد.
پورعیسی با تاکید بر حضور مدیران دستگاه های اجرایی در جلسات تخصصی استان، تصریح کرد: کارگروه های تخصصی جایگاهی برای سیاست گذاری های استان با ارائه راهکارهای کارشناسانه است تا با ایجاد انسجام اجتماعی و اداری، کار و خدمت ما در استان ارزان تمام شود.
وی مطرح کرد: هر یک از دستگاه های اجرایی قوانین خاص خود را دارند و تمامی مدیران به قوانین و ضوابط آشنا هستند اما هدف از تشکیل جلسات تعدیل این قوانین به نفع مردم است.
بر اساس این گزارش در حاشیه این نشست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی از روند انجام کار در اداره کل پست دیدن کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار