معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار پس از بازدید دو ساعته از پروژه های مسکن مهر گلستان شهر بجنورد و واحدهای معلولان و شنیدن مشکلات اهالی منطقه گفت:دستگاه های اجرایی استان از تمام ظرفیت و توان خود استفاده کنند تا مشکلات مردم این منطقه به خصوص واحدهای معلولان برطرف شود.
کد خبر: ۶۲۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 05 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، رضا رجب زاده پس از پایان این بازدید در حضور مدیران دستگاه های اجرایی متولی، در ارتباط با واحدهای ویژه معلولان نیز تصریح کرد: ضمن این که باید نگاه خیرخواهانه به حل مشکلات این قشر داشت، از سوی دیگر طی  مدت کوتاهی تمام دستگاه های اجرایی موظف هستند زیر بار مسئولیت بروند زیرا این مسئله، توصیه اکید و سفارش ویژه استاندار است.
رجب زاده در بخش دیگر سخنان خود خطاب به شرکت آب و فاضلاب شهری نیز گفت: این شرکت موظف است تا هر چه سریع تر کار اجرایی جمع آوری آب های سطحی (انحراف سیلاب) و اجرای شبکه فاضلاب را  آغاز کند و اعتبارات مورد نیاز را مورد پیگیری قرار دهد.
وی هم چنین اجرای آسفالت و لکه گیری تا 15 روز آینده را خواستار شد و ادامه داد: باید بدون تعطیلی کارگاه و به طور مستمر این موضوع به اتمام برسد.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات خاص و ویژه معلولان، اداره کل استاندارد باید سریع تر اقدام به تایید آسانسور واحدهای این افراد داشته باشد تا بیشتر از این شاهد مشکلات آنان نباشیم.
رجب زاده تصریح کرد: تا دو هفته آینده با برگزاری جلسه ای، تمامی عملکرد این مصوبات را از دستگاه های اجرایی خواستار هستیم و اگر قصور، تعلل یا کوتاهی در بررسی مصوبات انجام شده بود، دستگاه های مسئول مشمول نمره منفی خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار