مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آیین آغاز به کار جشنواره فیلم کودک و نوجوان که به همت مرکز ایده برگزار شده است، جریان سازی فرهنگی توسط موسسات فرهنگی آغاز شده است و این جشنواره نیز از مصادیق این موضوع می باشد.
کد خبر: ۶۲۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 05 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده به نقش موسسات فرهنگی و هنری در شکل گیری این رویداد به عنوان نشانه ای از توسعه فرهنگی اشاره کرد و افزود: رشد خلاقیت در کودکان و نوجوانان و فراهم کردن بستری برای حرکت افراد به سمت مصرف کالای فرهنگی در جامعه و تبدیل شدن به یک عادت خوب از مزایای این رویداد خواهد بود.

وی با اشاره به این که در سال های گذشته کم تر با این پدیده فرهنگی مواجه بودیم و امروز حضور موسسات فرهنگی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری بیانگر جریان سازی فرهنگی است، تصریح کرد: تلاش ما این است که در مدیریت فرهنگی زمینه مشارکت بیش از پیش هنرمندان را فراهم کنیم که مشارکت موسسات فرهنگی زمینه ساز موفقیت ما در این عرصه است.

گفتنی است؛ جشنواره فیلم کودک و نوجوان خاله قورباغه تا پایان تابستان در بخش های مختلف اکران فیلم های کودک و نوجوان و کارگاه های مختلف عروسک سازی، انیمیشن خمیری، موزه ملل و کاردستی در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار