مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتي خراسان شمالي خبر داد
مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتي خراسان شمالي از تعيين تكليف 14 واحد صنعتي راكد و غیرفعال مستقر در شهرک‌ها و نواحي صنعتي خراسان شمالي خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۳ 08 July 2018

سیاوش وحدت اظهار کرد: به‌منظور تعیین تکلیف واحدهای صنعتی راکد هیات حل اختلاف و داوری با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تشکیل و پس از بررسی‌های لازم و دعوت از طرفین قرارداد تعداد 14 پرونده در جلسه موردبررسی قرار گرفت که از این پرونده‌های مطروحه 3 مورد فسخ قطعی و 9 مورد اعطای مهلت گردید و 2 مورد دیگر در جلسات بعدی موردبررسی قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: با بررسی‌های انجام‌شده میزان 4 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تعیین تکلیف شد.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی گفت: متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که زمین دریافت کرده‌اند و اقدامی نسبت به تعهدات قرارداد ازجمله پیشرفت فیزیکی و بدهی انجام ندهند بعد از اتمام مهلت قانونی اقدام به فسخ قرارداد و انجام مراحل قضائی و مسترد نمودن زمین و واگذاری آن واحد به سرمایه‌گذاران واقعی اقدام خواهد شد.

وحدت همچنین اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و حمایت از صنایع کوچک و متوسط و تولید کالای ایرانی، در این جلسه به تعداد بیشتری از واحدهای صنعتی غیرفعال به‌منظور راه‌اندازی مجدد و انجام تعهدات اعطای مهلت گردید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار