حجت الاسلام محمد صالحی نیا :
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی، از برگزاری مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در شهرستان های بجنورد و شیروان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۳ 08 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی حجت الاسلام محمد صالحی نیا، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: رقابت مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم پنج شنبه چهاردهم تیر، در دو شهرستان بجنورد و شیروان برگزار شد.
وی با اشاره به رقابت ۵۰۰ قرآن آموز در بجنورد و ۲۰۰ نفر در شیروان، اظهارداشت: مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش حفظ و قرائت و آواها و نغمات دینی و قرآنی در شهرستان های خراسان شمالی برگزار می شود.
حجت الاسلام صالحی نیا، با بیان اینکه مرحله شهرستانی رقابت ها از سی و یکم خردادماه در شهرستان ها آغاز شده، شیروان و بجنورد را آخرین شهرستان های برگزار کننده این دوره از مسابقات معرفی کرد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، با بیان اینکه نفرات برتر مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه خواهند یافت، یادآورشد: ۲۰ تیرماه سال جاری مرحله استانی و شهریور ماه نیز مرحله کشوری برگزارمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت و ترتیل برگزار می شود.
حجت الاسلام صالحی نیا، افزود: بر اساس ابلاغ دستورالعمل اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش ویژه بزرگسالان به صورت مجزا برای خواهران و برادران برگزارمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار