چهارم و پنجم مرداد ماه؛
سومین جلسه هماهنگی تئاتر کوتاه خراسان شمالی با حضور سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جاجرم تشکیل شد.
کد خبر: ۶۲۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 10 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به وجود پتانسیل ها و ظرفیت های هنری در انجمن هنرهای نمایشی شهرستان جاجرم بر ضرورت توجه به این هنر فاخر و شکوفایی و رشد این هنر در شهرستان تاکید کرد و افزود: یکی از رویکردهای اصلی این اداره کل در راستای برگزاری جشنواره های استانی در شهرستان هم بحث معرفی ظرفیت ها و توانمندی های هنرمندان شهرستان ها می باشد.

ابوالحسن حیدری، اظهار داشت: برگزاری کارگاه ها و ورک شاپ های آموزشی در حوزه نمایش یکی از برنامه های جنبی مهم و در دستور کار جشنواره تئاتر کوتاه استان در شهرستان جاجرم خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم هم در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر و با شکوهتر جشنواره تئاتر کوتاه در این شهرستان اندیشیده شده است.

حجت الاسلام محمد رضا پور رجب، بهره مندی از همه ظرفیت های هنری شهرستان در راستای برگزاری جشنواره ای مطلوب و در خور شأن هنرمندان استان در دستور کار دبیرخانه این جشنواره حواهد بود.

گفتنی است؛ جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی چهارم و پنجم مردادماه سال جاری به میزبانی شهرستان جاجرم برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار