معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت:با توجه به این که بجنورد ۲۸ و ۲۹ تیرماه میزبان سرمایه گذاران در حوزه عمران شهری با حضور شرکت های داخلی و خارجی است، لذا باید نقشه جامع سرمایه گذاری استان در اختیار این سرمایه گذاران قرار گیرد.
کد خبر: ۶۲۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 10 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در دومین نشست شورای راهبردی تالار مذاکرات سرمایه گذاری استان اظهار داشت:نقشه جامع سرمایه گذاری استان باید تبدیل به بسته سرمایه گذاری شود تا سرمایه گذاران بتوانند با فرصت های سرمایه گذاری به تفکیک در حوزه های صنعت، خدمات و کشاورزی آشنا شوند.
وی افزود:در شهرستان های استان نیز باید فرصت های سرمایه گذاری توسط فرمانداران احصاء شود و در اختیار شهرداران قرار گیرد زیرا ارائه بسته های سرمایه گذاری می تواند کمک قابل توجهی به حضور جدی تر سرمایه گذار داشته باشد.
پورعیسی با تاکید بر این که در این همایش تلاش داریم تا ارتباط میان سرمایه گذاران داخلی با سرمایه گذاران خارجی بیشتر شود، تصریح کرد:این رویداد هم فرصتی مناسب برای معرفی قابلیت ها و مزیت های سرمایه گذاری استان به سرمایه گذاران خارجی و داخلی است.
 وی با تاکید بر اهمیت نقش تبلیغات و رایزنی با بانک های عامل و مدیریت بخش خصوصی، بیان کرد: امیدواریم با برگزاری با شکوه این همایش بتوانیم اثر و نگاهی مثبت برای اطمینان بیشتر سرمایه گذاران خارجی در ادامه مراودات ایجاد کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار