علی شورزاده :
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از اعزام 30 دانش آموز دختر استان به اردوی کشوری مناطق مرزی در تهران خبرداد
کد خبر: ۶۲۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 11 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، علی شورزاده در مراسم بدرقه این دانش آموزان گفت: 30 نفر از دانش آموزان دختر از 5 شهرستان مرزی استان به اردوی دانش آموزان مناطق مرزی کشور در تهران اعزام شدند.

وی ادامه داد: برنامه تربیتی اردو یک فعالیت گروهی می باشد که در رشد شخصیت فردی دانش آموزان نقش اساسی دارد و برگزاری اردوهای استانی و ملی فرصت مناسبی برای رشد و بالندگی دانش آموزان است و همچنین شادی روانی آنان را نیز موجب می شود.

شورزاده با بیان اینکه دانش اموزان مناطق مرزی به عنوان یک حصار محکم برای امنیت فرهنگی کشور هستند، تصریح کرد: یکی از اهدافی که در این اردوها دنبال می شود، تقویت هویت ملی، همگرایی و وحدت در بین دانش آموزان است.

وی با عنوان اینکه معتقدیم این برنامه های فرهنگی موجب ارتقا مسئولیت پذیری و حس تعاون و همکاری در بین دانش آموزان می شود، گفت: بدون شک زمینه افزایش روحیه مبارزه با آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی در این برنامه ها برای دانش آموزان مهیا می شود.

اردوی دانش آموزان دختر مناطق مرزی کشور 19تیردر تهران و دانش آموزان پسر 29 تیرماه در نیشابور برگزار می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار