تعمیر یکی از مخازن جایگاه سوخت فاروج و انفجار آن موجب مصدومیت چهار نفر شد که این افراد بلافاصله به بیمارستان های بجنورد و مشهد منتقل شدند.
کد خبر: ۶۲۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 11 July 2018

فرماندار فاروج در خصوص این حادثه گفت: در پی لزوم تعمیر یکی از مخازن بنزین تنها جایگاه سوخت این شهرستان، عملیات جوشکاری عصر سه شنبه انجام شد که این فعالیت موجب حادثه شد.
هادی رجائی نیا روز چهارشنبه افزود: به رغم تذکر مسئول جایگاه ، نیروی فنی مرتبط با این حوزه وارد عمل شده و مخزنی که خالی از بنزین بوده اما مقداری گاز در آن باقی بوده در معرض تعمیر و جوشکاری قرار می گیرد.
رئیس ستاد بحران شهرستان فاروج بیان داشت: از بین 4مجروح، یک نفر سرپایی مداوا ومرخص شد، 2 نفر به دلیل شدت جراحات به مشهد و یک نفر هم به بیمارستان بجنورد اعزام شد.
وی با اشاره به اینکه مراحل درمان مجروحان در حال پیگیری است افزود: حادثه در دست بررسی است تا جزییان بیشتری از آن مشخص شود.
تنها جایگاه پمپ بنزین شهرفاروج در مسیر جاده آسیایی که از وسط شهر عبور می کند واقع شده است.
شاهدان این حادثه، به حضور به موقع نیروهای اورژانس و اعزام مجروحان اشاره داشتند و با اشاره به اینکه انفجار در ساعتی رخ داده که جایگاه خلوت بوده اضافه کردند، بی احتیاطی نیروهای مرتبط با تعمیرات این مخزن می توانست حادثه ای بزرگتر با مجروحان بیشتری ایجاد کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار