امام جمعه شیروان:
امام‌جمعه شیروان گفت: شورای نگهبان با پیروزی انقلاب اسلامی احیا و فیلتری مطمئن برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی، سیاسی قرار داده شد و اگر این شورا نبود انقلاب اسلامی ماهیت خود را از دست می‌داد.
کد خبر: ۶۳۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ 14 July 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کوثری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شیروان با اشاره به هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب و عفاف همزاد خلقت انسان بوده و دین مقدس اسلام بر آن صحه نهاده و تأکید دارد.

وی گفت: بی‌حجابی موجب فساد و فروپاشی خانواده‌ها و بی‌هویت کردن زنان و راهی برای فروپاشی نظام اسلامی است.

امام‌جمعه شیروان با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه این بانوی باکرامت را الگوی زیبای دختران جامعه برشمرد و تصریح کرد: خداوند عالم نظر لطف به ملت ایران داشته که دو گوهر ارزشمند حضرت رضا و حضرت معصومه را در این سرزمین نهاده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با اشاره به هفته حج گفت: روح حج توحید و تبری از مشرکان و وحدت امت اسلام است که با انجام حج ابراهیمی باید بت‌های زمان را در هم شکست و با استفاده از این مراسم جهانی امت اسلام، عظمت و شوکت خود را به رخ جهانیان بکشاند و با بیداری و بصیرت با ابرهه زمان، آمریکای جهان خوار مقابله و مبارزه کند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ گفت: درس‌ها و عبرت آن، امروز باید موردتوجه قرار گیرد.

امام‌جمعه شیروان در انتها با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان بیان کرد: شورای نگهبان از زمان مشروطه سابقه دارد ولی قوانین مربوط به آن اجرا نشد تا اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام آن را احیا و فیلتری مطمئن برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی، سیاسی قراردادند و اگر شورای نگهبان نبود انقلاب اسلامی ماهیت خود را از دست می‌داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار