معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت:با توجه به اهمیت مشکلات گلستان شهر و تسریع در حل نواقص موجود، شهرداری بجنورد سریع تر اجرای طرح های اقتصادی و اجتماعی در راستای توسعه این منطقه داشته باشد.
کد خبر: ۶۳۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 17 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، رضا رجب زاده در جلسه بررسی مشکلات گلستان شهر بجنورد اظهار داشت: باید تمام دستگاه های اجرایی استان با قبول بخشی از مسئولیت مشکلات گلستان شهر سریع اقدام به حل مشکلات این منطقه داشته باشند و این امر تنها با نگاه ویژه و حمایتی محقق خواهد شد.
وی با تاکید بر تسریع در حل نواقص گلستان شهر افزود: شهرداری باید نواقص مرتبط با حوزه کاری خود را از جمله آسفالت معابر، فضای سبز و ساخت و ساز را برطرف  و در راستای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی طرح ها و ایده های خود را اجرایی کند.
رجب زاده تصریح کرد: در جلسه گذشته بررسی مشکلات گلستان شهر، ضمن بازدید میدانی، مشکلاتی همچون هدایت آب های سطحی، بررسی مشکلات شبکه فاضلاب، مرمت آسفالت و آسانسور معلولان بهزیستی تعیین تکلیف شد.
وی با انتقاد از حضور نیافتن یکی از مدیران کل استان در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت موضوع گلستان شهر باید شخص مدیر کل در این جلسات حضور مستمر داشته باشند تا با نگاه و اتخاذ تصمیمات آن ها بتوانیم به نتیجه گیری مطلوب دست یابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار