مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با اشاره به گلایه رانندگان باری از پرداخت نشدن وجوه مربوط به جابه جایی بار گفت: پرداخت مطالبات این رانندگان پیگیری می شود.
کد خبر: ۶۳۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 19 July 2018

علی اصغر بدیعی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: شماری از رانندگان حمل و نقل کالا از پرداخت نشدن کرایه در برخی از بارهای حمل شده شرکت های حمل و نقل سراسری گلایه دارند و بر این اساس این اداره کل در این باره پیگیری هایی انجام داده است.
وی افزود: رانندگان و مالکان ناوگان باری که بابت دریافت کرایه از شرکت های حمل و نقل سراسری 'هاگ بار'، 'آبادان' و 'خلیج فارس' مطالبه دارند، ظرف مدت 72 ساعت، اطلاعات بارنامه های خود را به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی ارائه دهند و یا با سامانه تلفنی 141 تماس گرفته و نسبت به ارائه مستندات اقدام کنند.
وی اظهار داشت: بهار امسال 756 هزار و 517 تن کالا توسط ناوگان عمومی این استان به نقاط مختلف جابه جا شده است.
بدیعی مقدم با بیان اینکه این میزان کالا در قالب 55 هزار و 404 سفر جابه جا شده است افزود: میزان کالای جابه جا شده توسط ناوگان عمومی استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال هشت در صد کاهش داشته است اما شمار سفرهای انجام شده 1.5 درصد افزایش یافته است.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: اکنون برای بیش از هفت هزار راننده باری استان کارت هوشمند صادر شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار