حجت‌الاسلام آسوده :
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از برگزاری همایش استانی تکریم و بزرگداشت امامزادگان شاخص استان در روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه در آستان مقدس امامزاده سید عباس(ع) بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ 21 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وا مور خیریه خراسان شمالی ،حجت‌الاسلام آسوده از برگزاری ۶ مراسم تجلیل امامزادگان در ۶ امامزاده شاخص شهرستان‌های مختلف خراسان شمالی همزمان با دهه کرامت خبر داد.
مدیر کل اوقاف استان افزود: پنج مورد از این همایش‌ها ، به‌صورت شهرستانی و یک همایش نیز در همین زمان به‌صورت ویژه و استانی در محل حرم مطهر امامزاده سید عباس(ع) بجنورد در روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.
وی بابیان اینکه در این همایش‌ها از هیئت‌امنای برجسته و فعال درزمینه های فرهنگی، قرآنی و عمرانی تجلیل می‌شود، افزود: به همین منظور در همایش از هیئت‌امنای برگزیده و فعال و خیرین بقعه ساز و غیره تجلیل می‌شود.
حجت‌الاسلام آسوده تبیین و گسترش فضایل اهل‌بیت(ع)، تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی با توجه به رهنمون مقام معظم رهبری، آشنایی مردم با سیره و تاریخ ائمه معصومین(ع) و امامزادگان و تکریم مقام شامخ و معنوی امامزادگان را ازجمله اهداف برگزاری همایش‌های تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در استان برشمرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار