واحد صنفی توزیع فرآورده های خام دامی متخلف در شهرستان جاجرم با دستور دادستان عمومی این شهرستان پلمپ گردید.
کد خبر: ۶۳۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 22 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی دامپزشکی جاجرم ، یک واحد توزیع فرآورده های خام دامی به دلیل تخلف و عدم توجه به تذکرات شفاهی و کتبی کارشناسان دامپزشکی شهرستان جاجرم با ستور مقام قضایی پلمپ و از ادامه فعالیت این واحد صنفی جلوگیری به عمل آمد.

دکتر شاددل رئیس شبکه دامپزشکی جاجرم در این خصوص گفت:یکی از مهمترین وظایف دامپزشکی نظارت بر تهیه ٰ توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی می باشد که در اجرای این مهم شبکه دامپزشکی جاجرم با تمام توان خود همواره در تلاش می باشد تا بهترین فرآورده های خام دامی و در بهترین شرایط بهداشتی به دست همشهریان عزیز برسد لذا در راستای اجرای این وظیفه با یکی از واحدهای صنفی متخلف که در چهارچوب ضوابط و مقررات فنی و بهداشتی دامپزشکی عمل نمی نمود بارها برخورد صورت پذیرفت و از آنجایی که متصدی این واحد صنفی توجه لازم را به تذکرات کارشناسان این شبکه نداشت با دستور مقام قضایی از ادامه فعالیت این واحد صنفی جلوگیری بعمل آمد.

دکتر شاددل در ادامه گفت : پس از معرفی متصدی متخلف به دادستان عمومی، دستور پلمپ واحد و معدوم سازی فرآورده های ضبطی را دریافت نموده و با همراهی نیروی انتظامی نسبت به پلمپ واحد صنفی متخلف اقدام شد./.

وی افزود: در آخرین بازرسی از واحد متخلف بیش از یکصد کیلو گرم فرآورده تاریخ گذشته و فاسد کشف و ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار