سومین دوره اردوهای دوستی دبیران کانون های دانش آموزی هلال احمر شمال شرق کشور یکشنبه شب در خراسان شمالی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۳۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 23 July 2018

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در حاشیه اختتامیه سومین دوره اردوهای دوستی شمال شرق کشور در گفت وگو با خبرنگارایرنا اظهار داشت: این اردو با حضور دبیران کانونهای دانش آموزی جمعیت هلال احمر استان های خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، سمنان، گلستان، مازندران و تهران در روستای گردشگری رویین شهرستان اسفراین برگزارشد.
محسن نجات هدف ازبرگزاری این اردو ها را افزایش توانمندی و ایجاد نشاط اجتماعی و ترویج کارگروهی برای دبیران کانون های دانش آموزی ذکر کرد .
وی افزود: این اردو به مدت 6روز و با حضور300 دانش آموز دختر و پسر برگزار شد و شرکت کنندگان از فعالیت های همچون کوهنوردی، بوم گردی، کارگاه خلاقیت و خودمراقبتی بهره بردند .
وی با به اشاره به نیاز جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به یک اردوگاه برای برگزاری چنین همایش هایی گفت: ایجاد اردوگاهی برای برگزاری برنامه وهمایش های دانش آموزی، دانشجویی، جوانان و امداد گران از برنامه آتی این جمعیت است که پیگیری خواهد شد.
به گزارش ایرنا اردوهای دوستی از سال 93 ویژه دبیران کانون های دانش آموزش هلال احمر توسط اداره دانش آموزی معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر با هدف گسترش رفتارهای صحیح اجتماعی بویژه صلح و دوستی برگزار می شود.
شهرستان 120هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قراردارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار