معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت:باید سرمایه گذاری در حوزه روستایی توجه جدی شود زیرا اکثر روستاهای استان دارای ظرفیت های گردشگری قابل توجه و مناطق بکر و جذابی هستند.
کد خبر: ۶۳۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 23 July 2018
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان اظهار داشت:در حوزه روستایی ظرفیت های قابل توجهی برای بخش ایجاد اشتغال وجود دارد که بایداز سرمایه گذاران این حوزه حمایت کرد.
وی افزود:زمان رسیدگی به امور سرمایه گذاران و اخذ استعلام های مورد نظر باید حداکثر بین 10 تا 15 روز باشد تا در فضای کسب و کار اشکال یا اختلالاتی رخ ندهد.
پورعیسی تصریح کرد:زمانی که پروژه هایی مشترک بین ادارات مختلف برای اخذ استعلام در حال بررسی است باید زمان پاسخگویی تعدیل شده و اگر بیشتر از زمان یاد شده بود به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرفتنی نیست.
وی تصریح کرد: مدیران ملزم به کوتاه کردن فرآیند سرمایه گذاری و همچنین ایجاد بسترهای لازم برای تسریع در روند سرمایه گذاری در استان هستند.
گفتنی است: واگذاری زمین در رباط قره بیل بابت احداث مجتمع خدماتی رفاهی، پیگیری واگذاری زمین به مجموعه اقامتی و گردشگری روستای باغچق، بررسی درخواست بسته بندی آب معدنی از اهم موارد مورد بررسی در این جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار