مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: دریافت هر گونه وجه به جزء وجوه مربوط به بیمه و کتاب در فصل ثبت نام غیرقانونی است و با مدیران خاطی برخورد می شود.
کد خبر: ۶۳۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 24 July 2018

سعید رحمانی فضلی روز سه شنبه در جلسه راهبران آموزشی و مدیران مدارس ابتدایی ضمن تاکید بر لزوم مدیریت صحیح منابع مالی و انسانی موجود، برای کاهش مشکلات آموزش و پرورش در شروع سال تحصیلی جدید اظهار داشت: باید اعتماد مردم به نظام تعلیم و تربیت را تقویت کنیم که لازمه آن برخورد صادقانه با والدین و رسیدگی به موقع و مطلوب به موارد تخلف در این زمینه است.
وی با بیان اینکه در سال جاری مدارس یک معاون دارند گفت: در انتخاب معاونان مدارس افرادی را انتخاب کنید که باعث رشد و ارتقای مدارس و از سلامت اداری برخوردار باشد.
رحمانی فضلی همچنین در رابطه با پروژه مهر و شیوه نامه جدید سازماندهی در شیروان افزود: در برابر قانون نباید مقاومت کنیم چرا که ما مجری قانون هستیم و باید اجرا کنیم.
مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: ثبت نام دانش آموزان طبق شیوه نامه انجام گیرد تا همه دانش آموزان در اول مهره ماه در کلاس درس حضور داشته باشند.
رحمانی فضلی ضمن تاکید بر نظارت مستمر بازرسین در امر ثبت نام افزود: تلاش ما این است تا با برنامه ریزی و سازماندهی امر نظارت و بازرسی و همچنین با به کار گیری روش های کنترلی مناسب ضمن ایجاد محدودیت در اخذ غیرمجاز وجه مشارکت در فصل ثبت نام، نسبت به شناسایی، تحلیل و رفع نارسایی ها و مشکلات فرا روی دانش آموزان و مدارس اقدام کنیم.
در سال تحصیلی 96-95، 28 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کردند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار