فرمانداراسفراین گفت: این شهرستان تاکنون با جذب 55 درصد پرداختی های تسهیلات اشتغال پایدار روستایی خراسان شمالی، رتبه نخست استان را در این زمینه دارد.
کد خبر: ۶۳۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 29 July 2018

جواد نوروزی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان اسفراین اظهار داشت: تاکنون 142میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ازسوی بانک ها دراین شهرستان به متقاضیان پرداخت شده است.
وی افزود: حدود 700میلیارد ریال طرح اشتغال پایدار روستایی به بانکها معرفی شده که این میزان 2.4درصد بیش از سهم شهرستان است .
وی با اشاره به استقبال از پرداخت تسهیلات اشتغال پایدارروستایی درشهرستان اسفراین تاکید کرد: کسانی که نتوانند این تسهیلات را درموعد مقرر جذب کنند جایگزین می شوند.

**برخورد با محتکران
فرماندارشهرستان اسفراین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دولت تدبیرو امید عزم جدی برای برخورد با بی نظمی در قیمتها را دارد گفت: همه دستگاه ها با تعامل بازار رامدیریت کنند.
نوروزی افزود: هیچ هزینه اولیه ای برای کالا تغییر نکرده و در ثبت و سفارش آنها از ارز 4200 تومانی استفاده شده که هیچ محدودیتی هم دراین موارد نداریم.
وی افزود:گرانی های اخیر خیانت به مردم است و با کسانی که احتکار و گران فروشی می کنند برخورد جدی خواهد شد.

**مصرف انرژی در ادارات رصد می شود
فرماندار اسفراین با اشاره به مشکلات حوزه انرژی های آب و برق در کشور گفت: برای عبور ازاین مشکلات باید صرفه جویی را سرلوحه کار قراردهیم و این باید از دستگاهای اجرایی شروع شود .
وی افزود: مصرف انرژی درادارات رصد می شود و به ادارات پرمصرف کارت زردو قرمز داده خواهد شد.
شهرستان 120هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار