مرآتی فرماندار شیروان:
فرماندار شهرستان شیروان در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره تئاتر استانی به میزبانی شیروان با اشاره به اینکه بسیاری از مباحث علمی فرهنگی و دینی در قالب هنر برای مردم نشان داده شده است گفت: این رویداد هنری متعلق به همه دستگاهها و همه مردم است، به ویژه در حوزه نمایش که مردم احساس نیاز می کنند و می توان با برنامه ریزی ، اجراهای خوب و شایسته نیازشان را برآورده کرد.
کد خبر: ۶۳۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 01 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ امین رضا مرآتی فرماندار شهرستان شیروان در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره تئاتر استانی به میزبانی شیروان با اشاره به اینکه بسیاری از مباحث علمی فرهنگی و دینی در قالب هنر برای مردم نشان داده شده است گفت: این رویداد هنری متعلق به همه دستگاهها و همه مردم است، به ویژه در حوزه نمایش که مردم احساس نیاز می کنند و می توان با برنامه ریزی ، اجراهای خوب و شایسته نیازشان را برآورده کرد.

وی، افزود: برگزاری این جشنواره فرصت بسیار مناسبی در حوزه سلامت اجتماعی پدید می آورد و با اجرایی شدن آن کمک شایانی به ایجاد سلامت و نشاط اجتماعی می شود .

مرآتی بیان داشت :تاثیری که اجرای نمایش به صورت مستقیم بر مخاطب می گذارد بسیار ارزشمند است و این هنر می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی را ایفا نماید.

مرآتی در ادامه اظهار داشت : شهرستان شیروان در زمینه تئاتر همیشه پیشگام بوده و هست .

فرماندار شیروان خاطر نشان کرد: ما با تمام توان، کمک و همکاری ادارات سطح شهرستان بسیج خواهیم شد تا این جشنواره با کیفیت کامل برگزار شود و این انتظار را هم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی داریم برای برگزاری خوب این جشنواره از ظرفیت های کل استان استفاده نماید.

زهره بابایی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان هم در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از روند برنامه ریزی و پیگیری های انجام شده برای برگزاری جشنواره تئاتر استان پرداخت و افزود: سیزدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی از ١٧ تا ١٩مردادماه سال جاری به میزبانی شهرستان شیروان برگزار خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار