رییس هیات وزنه برداری خراسان شمالی گفت: نخستین مرحله مسابقات و اردوی انتخابی تیم ملی وزنه برداری نونهالان و نوجوانان منطقه یک کشور مردادماه جاری به میزبانی بجنورد برگزار می شود.
کد خبر: ۶۳۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 02 August 2018

حسین محراب در گفت وگویی اظهار داشت: هیات وزنه برداری خراسان شمالی از جمله هیات هایی است که پیش نویس تقویم اجرایی خود را به فدراسیون وزنه برداری تحویل داده و برنامه های مدنظر را ارسال کرده است.
وی با اشاره به احیای ورزش وزنه برداری در استان به عنوان رشته ورزشی مهم و المپیکی، از افتتاح رسمی خانه وزنه برداری در شهرستانهای فاروج و شیروان طی ١٩مرداد ماه جاری با حضور دکتر مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، مسوولان استانی و شهرستانی خبر داد.
محراب همچنین با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی نونهالان و نوجوانان ورزش وزنه برداری در خراسان شمالی گفت: نخستین مرحله مسابقات و اردوی انتخابی تیم ملی وزنه برداری نونهالان و نوجوانان پسر منطقه یک کشور روزهای هجدهم، نوزدهم و بیستم مرداد ماه جاری و اردوی انتخابی دختران نیز شهریورماه امسال به میزبانی بجنورد برگزار خواهد شد.
به گفته وی، نونهالان و نوجوانان انتخابی در این اردو، به المپیک ٢٠٢4و ٢٠٢٨ اعزام خواهند شد.
محراب اظهار داشت: خراسان شمالی جزو معدود استانهایی است که ورزش وزنه برداری از پایه را برای بانوان و دختران نونهال آغاز کرده است.
وی در خصوص مربی گری وزنه برداری در استان افزود: هم اکنون در خراسان شمالی مربیان با کارت مربی گری وزنه برداری مشغول فعالیت بوده و به منظور ارتقای این امر، کلاس ها و دوره های آموزشی مربی گری و داوری نیز در استان به زودی برگزار می شود که علاقه مندان می توانند با مراجعه به هیات وزنه برداری استان نسبت به ثبت نام و حضور در این کلاس ها اقدام کنند.
رییس هیات وزنه برداری استان گفت: خراسان شمالی با وسعت بسیار کم خود مردمانی پهلوان و قوی دارد که در آینده ای نه چندان دور شاهد حضور قهرمانانی از این خطه در ورزش المپیکی وزنه برداری خواهیم بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار