معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری کارگاه آموزشی توسعه و ترویج مطالعه ١٤ و ١٥ مردادماه جاری در استان خبرداد.
کد خبر: ۶۳۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 02 August 2018

به گزارش تتابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ رضا رضایی اظهار کرد: با عنایت به هماهنگی های به عمل آمده با دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، کارگاه آموزشی توسعه و ترویج مطالعه برای مربیان این استان با حضوراساتید کشوری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی به منظور لزوم تربیت مربیان و علاقمندان جهت آموزش تسهیلگران امر مطالعه برگزار خواهد شد.

رضایی، آشنایی با کتاب و ادبیات کودک و نوجوان، حداقل داشتن مدرک کارشناسی یا تجربه کافی در ترویج کتابخوانی، اهل مطالعه و کتاب، توانایی انتقال آموخته های کارگاه به سایر افراد و تسلط کافی در آموزش و تدریس را از اهم شرایط شرکت در این کارگاه آموزشی ذکر کرد.

گفتنی است؛ قرار است این کارگاه آموزشی از سوی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و با حضور کارشناسانی از اداره کل کتابخانه های عمومی، سازمان بهزیستی، اداره کل آموزش و پرورش، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و جمعی از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی چهاردهم و پانزدهم مردادماه سال جاری در محل معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مستقر در نگارخانه بجنورد برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار