ابوالحسن حیدری :
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرای کنسرت موسیقی مقامی «ایندیار» در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد خبرداد.
کد خبر: ۶۳۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 02 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر افزود: کنسرت موسیقی «ایندیار» با هنرمندی رضا راشد درتومی در بجنورد برای علاقمندان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه کنسرت موسیقی مقامی توسط رضا راشد درتومی دوتار نواز بجنوردی اجرا می شود، اظهار کرد: در حاشیه این کنسرت نمایشگاهی از فرش دست باف که از آثار این هنرمند بجنوردی در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی وهنری گلشن بجنورد برای بازدید عموم دایرخواهد شد.

حیدری بهای بلیط این کنسرت را بین ٢۰۰ تا ٤٠٠ هزار ریال عنوان کرد و یادآور شد: علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط این کنسرت به صورت حضوری به گیشه فروش بلیط گلشن، عکاسی رامرنگ و به صورت اینترنتی به سایت http://www.iranbelit.com مراجعه کنند.

گفتنی است؛ کنسرت موسیقی مقامی "ایندیار" ١٨ مرداد ماه سال جاری ساعت ١٨ در مجتمع فرهنگی وهنری گلشن بجنورد برای علاقمندان اجرا می شود.

رضا راشد درتومی از هنرمندان موسیقی مقامی استان از سن ۱۶ سالگی وارد عرصه موسیقی شد و تاکنون در جشنواره های مختلف استانی و کشوری مقام هایی را کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار