دمای هوا 6درجه خنک تر می شود
کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان شمالی با بیان این خبر افزود: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار تا اواسط هفته در منطقه است. «عظیم زاده» گفت: بر این اساس برای اواخر امروز افزایش ابر و از فردا تا روز دوشنبه با تشدید ناپایداری ها به ویژه در نوار جنوبی، وزش باد شدید، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
کد خبر: ۶۳۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴ 04 August 2018

دمای هوا 6 درجه خنک تر خواهد شد. کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان شمالی با بیان این خبر افزود: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار تا اواسط هفته در منطقه است. «عظیم زاده» گفت: بر این اساس برای اواخر امروز افزایش ابر و از فردا تا روز دوشنبه با تشدید ناپایداری ها به ویژه در نوار جنوبی، وزش باد شدید، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
وی با بیان این که دمای هوا امروز چند درجه نسبت به روز قبل افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: دمای هوا دوباره از روز دوشنبه کاهش 6درجه ای خواهد داشت به طوری که خنک ترین روز هفته خواهد بود. به گزارش خبرنگار ما و بر اساس گزارش هواشناسی استان طی 24ساعت منتهی به صبح روز گذشته، کمینه و بیشینه دمای بجنورد به ترتیب 19 و 35 درجه سانتی گراد بالای صفر بود. همچنین در این مدت کوسه با 12درجه سانتی گراد بالای صفر، خنک ترین و آشخانه با 39 درجه سانتی گراد بالای صفر، گرم ترین نقطه استان بود./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار