امام جمعه جاجرم در آستانه برگزاری جشنواره سراسری تئاتر رضوی:
امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان جاجرم گفت: تئاتر تاثیرگذارترین ابزار برای ترویج فرهنگ رضوی و انتقال مفاهیم دینی است.
کد خبر: ۶۳۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 04 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حجت الاسلام موسوی، اظهار کرد: فرهنگ و سبک زندگی اهل بیت (ع) از بهترین منابع غنی فرهنگی، است.

وی اظهار داشت: به اعتقاد بنده بهترین منابع غنی فرهنگی، فرهنگ و سبک زندگی اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) است که اگر سبک زندگی اهل بیت (ع) به درستی مورد مطالعه قرار گیرد تاثیرگذاری بهتری بر روی مخاطب خواهد داشت.

حجت الاسلام موسوی، با اشاره به اینکه همه حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... در ترویج سبک زندگی اهل بیت (ع) و به ویژه ترویج فرهنگ رضوی نقش مهمی دارند، اظهار کرد: تئاتر تاثیرگذارترین ابزار برای ترویج فرهنگ رضوی و انتقال مفاهیم دینی است.

وی برگزاری جشنواره تئاتر رضوی را اقدامی شایسته و بزرگ در راستای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی و اهل بیت (ع) دانست و افزود: تئاتر می تواند در ترویج فرهنگ رضوی نقش اساسی ایفا کند که در این راستا هنرمندان می بایست در جهت تولید آثار فاخر گام بردارند.

حجت الاسلام موسوی، در خاتمه از همه دست اندرکاران برگزاری جشنواره تئاتر رضوی در خراسان شمالی در راستای گام برداشتن ترویج فرهنگ رضوی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی هفتم تا نهم شهریور ماه سال جاری به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار