استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی با بیان این که خدمت به جامعه ایثارگران بالاترین خدمت هاست، افزود: محبوب ترین و شریف ترین انسان ها، جامعه ایثارگران هستند و خداوند به ما توفیق داده است تا خدمتگزار آنان باشیم.
کد خبر: ۶۳۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 04 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدرضا خباز در جمع مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توشه آخرت و موجبات خیر و برکت در زندگی فرد را فراهم می‌آورد و این در حالیست که ایثارگران کار خالصانه و بدون منت را برای رضای خداوند انجام داده اند که اثرات آن را دوچندان می کند.
وی در ادامه سخنان خود تاکیدی بر سرکشی منظم و مستمر از خانواده های شاهد و ایثارگر داشت و افزود: بنده به موضوع سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران چنان اهمیت می دهم که همیشه جزو اولویت های کاری من است و به هر میزانی که بتوانیم به آنان خدمت کنیم، بدون شک نزد خدا اجر بیشتری خواهیم داشت زیرا ایثارگران برای تمامیت ارضی و عزت این کشور جانفشانی های مضاعفی کردند که سرکشی از آن ها کمترین کار ممکن است.
دکتر خباز تصریح کرد: هر چند که سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران جزو وظایف قانونی مدیران است اما در شورای اداری استان مدیرانی که توجه بیشتری به مقوله حل مشکلات ایثارگران و سرکشی از آنان داشته اند، تشویق می شوند تا مدیران دیگر نیز به این موضوع اهمیت بیشتری بدهند.
وی در خصوص اجرای قانون استخدامی فرزندان ایثارگران در دستگاه های اجرایی نیز اظهار داشت: هر آن چه در قانون آمده است، باید مورد اجرا قرار گیرد بنابراین دستگاه های اجرایی این موضوع را به طور جدی پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار