رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: برای امروز یکشنبه و فردا بارش های رگباری در استان پیش بینی شده است که سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۶۳۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ 05 August 2018

مهری هاشمی دوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر حاکم شدن تدریجی جو ناپایدار از فردا در استان است.
وی افزود: جو ناپایدار امروز تا دوشنبه شب در استان حاکم است که سبب وزش باد نسبتا شدید و در پاره ای از نقاط با احتمال توفان و گرد و خاک محلی خواهد بود.
هاشمی دوین اظهار داشت: افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و در نقاط مستعد احتمال وقوع تگرگ در استان پیش بینی شده است و در برخی مناطق، کاهش دید افقی و کیفیت هوا نیز دور از انتظار نیست.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست از این رو توصیه می شود افراد از اقامت در حاشیه رودخانه ها و توقف خودروها در مسیل ها خودداری کنند.
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: با فعالیت سامانه بارشی، دمای هوا هم چهار تا 6 درجه سانتگیراد برای فردا کاهش می یابد.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
اداره کل هواشناسی خراسان شمالی در این زمینه اطلاعیه ای صادر کرده که از جمله گیرندگان آن استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر، جهادکشاورزی و دیگر دستگاه های اجرایی استان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار